nartentinekenaarspanje.reismee.nl

Nog een paar uurtjes slapen.

Nog een paar uurtjes slapen en dan gaan we...richting de zon.

In 2 dagen rijden we naar de Franse Middelandse Zee. De 30ste worden we in Darnacuillette verwacht. Daar gaan we samen met Inge en Bert, die daar een huisje hebben, Oud en Nieuw vieren. Darnacuillette ligt in de Franse Pyreneeën, niet ver van Carcassonne. Dan gaan we na nieuwjaar verder afzakken naar het zuiden, de kust langs.

Het weer bepaalt dan min of meer in welk tempo we verder trekken.

Iedereen alvast een veilige en gezellige jaarwisseling gewenst!!

Cool

Bernadette&Gerrit

We wensen jullie een gezellige jaarwisseling en een zonovergoten vakantie. Een veilige start in het nieuwe jaar.
Veel plezier. We zullen jullie avonturen weer ' op de voet' volgen.

Jolanda

Hallo Tineke en Nart

Jullie ook een hele fijne jaarwisseling en geniet van je vakantie, de natuur en al het andere moois!

Goede reis en voor over een tijdje; wel thuis
Fijne jaarwisseling en een gezond 2012

Guus / Frank

Hallo Tineke en Nard ,
Wat zijn jullie toch een paar trekvogels .
Om haast jaloers op te zijn !
Rij voorzichtig en kom behouden terug .
We zullen vanuit de verte weer proberen mee te genieten van al jullie ervaringen .Veel groeten , en liefs.
Frank/ Guus

Harrie en Rieny

Héél veel succes toegewenst voor deze trip. Zie maar dat je snel in Andalucia bent want daar lijkt het wel hoog zomer. Fijne, gezellige en een mooi weer vakantie toegewenst.
Groeten van Harrieen Rieny uit Palomares Bajo.

Anne

Hoi Tineke en Nard,

Jullie een hele goede reis naar het zuiden en een fijne jaarwisseling. Ik zie jullie ervaringen wel op het reislog!

Co en Riet

Hoi Nart en Tineke, een goede reis en tot ziens in Castell en een gezond 2012

Marij

Een hele fijne reis en een gezellige jaarwisseling en nogmaals een stralend en gezond 2012!

lieve groet,
Marij

henk en maria

fijne jaarwisseling,
veel zon en veel genieten.
wij zullen jullie volgen door het fijne spanje goede gezondheid en weer een behouden tuiskomst. groetjes henk en maria gijsbers. uit valkenswaard.

Ton en Riet

Net gelezen dat de eerste etappe er op zit. Wij wen-sen jullie ook een voorspoedig en gezond 2012. Natuurlijk met veel reisplezier. Gisteren wilde ik weer gaan biljarten, maar kwam samen met Rob er achter dat het klooster nog gesloten was. Dus even een pas op de plaats. Vergeet niet je keu af en toe wat in te smeren anders droogt hij uit.
Groetjes van ons